09134254355

چاپ سلفون بسته بندی حبوبات

سلفون بسته بندی حبوبات

فهرست مطالب

چاپ سلفون بسته بندی حبوبات
سلفون بسته بندی حبوبات

حبوبات، یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی در هر فروشگاه و آشپزخانه می‌باشد که با توجه به مصرف بالای حبوبات، معمولا در وزن های بالا به فروش میرسند. واضح است که این محصولات، باید با بسته بندی به فروش برسند و به دست مشتریان برسند. این بسته بندی ها با مواد مختلفی تهیه میشوند و انواع گوناگونی دارند. در ادامه ما قصد داریم شمارا با انواع بسته بندی حبوبات آشنا کنیم و توضیحات کاملی به شما ارائه دهیم. همانطور که گفته شد،مواد اولیه ی هر بسته بندی متفاوت است و جنس های متفاوتی برای بسته بندی ها استفاده میشوند. در ادامه با آنها اشنا میشویم.

نایلون بسته بندی

یکی از مواد اولیه تولید بسته بندی، نایلون می‌باشد که در صنعت به آن پلی اتیلن هم گفته میشود. نمونه های نایلونی بسته بندی،کم هزینه ترین نوع بسته بندی برای حبوبات می‌باشد. لازم به ذکر است که نایلون هیچوقت به عنوان بسته بندی بهداشتی استفاده نمیشود. استفاده از نایلون برای بسته بندی حبوبات، صرفا به دلیل وجود یک لایه لمینیت محافظ برای بسته بندی مواد غذایی استفاده میشود.

از آنجایی که نمونه های نایلونی پس از مدتی به خورد محصولات غذایی میروند،کاملا از نظر بهداشتی رد شده اند و از آنها برای مواد غذایی که در کوتاه مدت مورد مصرف قرار میگیرند استفاده میشوند.

سلفون های بسته بندی

یکی از بهترین و پر مصرف ترین نوع بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی های سلفونی هستند که در صنعت بسته بندی به عنوان پلی پروپیلن و پلی استر شناخته شده اند. این نوع بسته بندی تقریبا 80% بسته بندی های مواد غذایی را در بر گرفته اند و به همین دلیل به عنوان پر مصرف ترین نوع بسته بندی شناخته میشود. احتمالا در مراکز فروشگاهی مواد غذایی،این نوع بسته بندی ها به چشمتان خورده است. دلیل استفاده از این نوع بسته بندی، استحکام بالا و چاپ های زیبا و جذابی که بر روی آنها خواهند خورد می‌باشد که عمدتا قیمت مناسب تری نسبت به سایر بسته بندی ها دارد.

انواع بسته بندی سلفونی حبوبات
انواع بسته بندی سلفونی حبوبات در ابعاد مختلف

انواع بسته بندی سلفونی

چاپ سلفون بسته بندی opp

این نوع بسته بندی جزء یکی از پر مصرف ترین و پر سفارش ترین نوع بسته بندی می‌باشد. این نوع بسته بندی با نام سلفون ایرانی شناخته میشود.لازم به ذکر است که این نوع بسته بندی دارای استحکام و مقاومت بالایی است و همچنین میتوان بر روی آن چاپ های زیبایی انجام داد که برای مشتریان جذاب تر به نظر برسد.

سلفون های bopp

این نوع سلفون بسته بندی ها، تفوات زیادی با سلفون های opp ندارند بلکه تنها تفاوت آنها کیفیت بهترآن می‌باشد. برخی ها معتقدند که استحکام و مقاومت این نوع سلفون و همچنین کیفیت چاپ بر روی سلفون bopp، بسیار بهتر از سلفون های opp می‌باشد. بهتر است بدانید که حتی افراد متخصص در این زمینه هم به سختی تفاوت بیت این دو سلفون را تشخیص میدهند.

سلفون cpp

این مورد سلفون بیشتر به عنوان یک لایه لمینیت بر روی دو مورد bopp و opp استفاده میشود و این مورد سلفون خیلی کم به صورت تک لایه مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده از یک لایه از این لمینیت، باعث میشود بسته بندی ها جاپ بهتری به خود بگیرند و ضخامت و مقاومت بیشتری داشته باشند و همینطور از همه مهم تر باعث دوخت بهتر بسته بندی میشود.

بهتر است بدانید که ضخامت بالا در بسته بندی ها باعث میشود مواد غذایی که وزن سنگینی دارند، مقاوم تر باشند و استفاده ی بهتری از انها شود. هر چقدر لایه های لمینیت بیشتر باشند و ضخامت بسته بندی بالاتر باشد، قادر به تحمل وزن بیشتری خواهند بود.

انواع سلفون‌ها

در موارد بالا به شناخت انواع سلفون ها پرداختیم. هرکدام از سلفون هایی که در مطالب بالا قید شدند،انواع گوناگونی دارند که انها را به شما معرفی خواهیم کرد.

سلفون شفاف

مشتریان به یک پنجره ی شفاف برای مشاهده محصولات نیاز دارند و سلفون های شفاف به راحتی این امکان را در اختیار مشتریان قرار میدهد. سلفون شفاف، از پر مصرف ترین نوع بسته بندی حبوبات محسوب میشود.

سلفون مات

سلفون های مات،جزء گران قیمت ترین و زیبا ترین نوع سلفون ها شناخته میشود که در سالهای اخیر توانسته طرفداران بسیاری جذب کند.

سلفون صدفی

با توجه به اسم این سلفون ها، دارای رنگ شیری و یا همان صدفی هستند که یکی از پر مصرف ترین نوع بسته بندی سلفون صدفی، بسته بندی نمک های خوراکی می‌باشد.

پاکت کرافت برای حبوبات

یکی از بسته بندی های پر طرفدار برای فروشگاه هایی که حبوبات را به صورت باز به فروش میرسانند،کاغذ های کرافت می‌باشد. این نوع کاغذها را میتوانید در چاپ های مختلف و با طراحی پنجره های مختلف سفارش دهید و مشتریان را جذب کنید.

طراحی و چاپ بسته بندی های حبوبات
طراحی و چاپ بسته بندی های حبوبات

طراحی و چاپ سلفون بسته بندی حبوبات

بسته بندی های تمام چاپی

با توجه به اسم این بسته بندی ها، تمام روی این بسته بندی دارای چاپ می‌باشد و همینطور داخل بسته بندی قابل مشاهده نخواهد بود.

بسته بندی چاپی با پنجره های شفاف

از آنجایی که بهتر است قسمتی از محصول از روی بسته بندی قابل رویت باشد، این نوع بسته بندی ها با طراحی پنجره های شفاف این امکان را به مشتری میدهد که از محتوای داخل بسته بندی رویت کند. طراحی این پنجره های شفاف میتواند به صورت اشکال هندسی یا طراحی های اختصاصی تولید شود.

طراحی و چاپ بسته بندی های حبوبات
طراحی و چاپ بسته بندی های حبوبات

انواع پاکت های بسته بندی حبوبات

پاکت های سه طرف دوخت ساده

این نوع پاکت ها توانایی تحمل وزن های بالا را ندارد و معمولا برای بسته بندی حبوبات استفاده نمیشود.

پاکت های بغل کاست

این نوع از بسته بندی های پاکتی حبوبات، یکی از پر کاربرد ترین نوع پاکت بسته بندی حبوبات محسوب میشوند و کاربرد های بسیاری دارند.

پاکت ها ته کاست ایستاده

این نوع پاکت ها طرفدار های زیادی دارد و یکی از پر مصرف ترین بسته بندی حبوبات محسوب میشود.

پاکت های سه طرف کاست

این نوع پاکت ها به عنوان مقاوم ترین نوع بسته بندی ها به حساب میرود و با توجه به مقاومت این نوع بسته بندی،قادر هستند حجم بالایی را در خود جای دهند.

رول‌های بسته بندی حبوبات
رول‌های سلفون بسته بندی حبوبات

رول‌های بسته بندی حبوبات

اکثرا در سفارشات بسته بندی حبوبات، رول های بسته بندی بسیار استفاده میشوند که مشتریان میتوانند پس از تحویل سفارش، خودشان بسته بندی را انجام دهند و با دستگاه های دوخت، آنها را برای بسته بندی آماده کنند. این نوع سفارشات به دلیل کاهش هزینه ها بسیار پرطرفدار هستند. اما لازم به ذکر است که شما باید آگاه باشید که دستگاه دوخت را باشد تهیه کنید تا بتوانید خودتان محصولات را بسته بندی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بسته بندی نایلونی استرچ